بیانیه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی از اجرای سند تسهیم درآمد محتوا با مشارکت بخش خصوصی حمایت میکنیم/ بدون مشارکت بخش خصوصی در مدیریت آن، این سند به ضد خودش تبدیل میشود.…
دستیار معاونت محتوا در پیادهسازی سند تسهیم درآمد محتوا با اشاره به اهداف این سند گفت: تمرکز اصلی این طرح بر ایجاد مزیت رقابتی برای محتوای داخلی نسبت به محتوای خارجی است تا مصرفکنندگان بدون…
به گزارش سیتنا، رضا عسگری، ناشر و فعال حوزه محتوا در یادداشت ارسالی برای این رسانه نوشت: اتحادیه رسانههای صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با انتشار نامهای علاوه بر مخالفت با سند تسهیم درآمد…
تشکلها، پلتفرمها و فعالان حوزه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی خطاب به سیدمحمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی، نامهای منتشر کردند. این نامه که به امضای بیش از هزار و ۵۰۰ فعال…
علی محمدپور، مسئول انجمن ناشران دیجیتال در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون سند «سیاستها و الزامات تعرفهگذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا»، گفت: این سند با این هدف طراحی شده که بتواند از لایه…
هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با اکثریت آرا، امیر محمدزاده لاجوردی را به عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب کرد. اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، به عنوان…
بنا به ضرورت هماهنگی و همافزایی تولیدکنندگان و ناشران محتواهای فرهنگی، هنری و رسانهای در فضای مجازی و با استناد به ردیف ۳ ماده ۵ سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات مصوب جلسه ۳۵ شورای…
مبارزه با انحصار یا ایجاد رانت؟ علی محمدپور، عضو هیئتمدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی: سند «سیاستها و الزامات تعرفهگذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» که در بهمنماه ۱۴۰۳ توسط شورایعالی فضای…
اجرای سند تسهیم درآمد محتوا چه تأثیری بر اقتصاد فرهنگ کشور دارد؟+ نمودار اجرای سند «سیاستها و الزامات تعرفهگذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» فرصتی برای تزریق سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان…
اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی: از اجرای سند تسهیم درآمد محتوا با مشارکت بخش خصوصی حمایت میکنیم/ بدون مشارکت بخش خصوصی در مدیریت، این سند به ضد خودش تبدیل میشود.
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۴
در گفتوگوی پانا با دستیار معاونت محتوا در پیادهسازی سند تسهیم درآمد مطرح شد: ایجاد مزیت رقابتی برای محتوای داخلی با اجرای سند تسهیم درآمد محتوا
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۴
از ویاودی تا هوش مصنوعی؛ کدام اتحادیه نماینده واقعی صنعت محتوا است؟
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۴
نگرانی فعالان فضای مجازی از تأخیر در اجرای سند تسهیم درآمد محتوا
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۴
سند تسهیم درآمد محتوا به شرط مشارکت بخش خصوصی در اجرا موفق میشود
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۴