بایگانی‌ها

اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی: از اجرای سند تسهیم درآمد محتوا با مشارکت بخش خصوصی حمایت می‌کنیم/ بدون مشارکت بخش خصوصی در مدیریت، این سند به ضد خودش تبدیل می‌شود.

بیانیه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی از اجرای سند تسهیم درآمد محتوا با مشارکت بخش خصوصی حمایت می‌کنیم/ بدون مشارکت بخش خصوصی در مدیریت آن، این سند به ضد خودش تبدیل می‌شود.…

۱ آبان ۱۴۰۴ 0 دیدگاه

در گفت‌وگوی پانا با دستیار معاونت محتوا در پیاده‌سازی سند تسهیم درآمد مطرح شد: ایجاد مزیت رقابتی برای محتوای داخلی با اجرای سند تسهیم درآمد محتوا

دستیار معاونت محتوا در پیاده‌سازی سند تسهیم درآمد محتوا با اشاره به اهداف این سند گفت: تمرکز اصلی این طرح بر ایجاد مزیت رقابتی برای محتوای داخلی نسبت به محتوای خارجی است تا مصرف‌کنندگان بدون…

۱۶ مهر ۱۴۰۴ 0 دیدگاه

از وی‌او‌دی تا هوش مصنوعی؛ کدام اتحادیه نماینده واقعی صنعت محتوا است؟

به گزارش سیتنا، رضا عسگری، ناشر و فعال حوزه محتوا در یادداشت ارسالی برای این رسانه نوشت: اتحادیه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با انتشار نامه‌ای علاوه بر مخالفت با سند تسهیم درآمد…

۱۵ مهر ۱۴۰۴ 0 دیدگاه

نگرانی فعالان فضای مجازی از تأخیر در اجرای سند تسهیم درآمد محتوا

تشکل‌ها، پلتفرم‌ها و فعالان حوزه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی خطاب به سیدمحمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی، نامه‌ای منتشر کردند. این نامه که به امضای بیش از هزار و ۵۰۰ فعال…

۱۴ مهر ۱۴۰۴ 0 دیدگاه

سند تسهیم درآمد محتوا به شرط مشارکت بخش خصوصی در اجرا موفق می‌شود

علی محمدپور، مسئول انجمن ناشران دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون سند «سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا»، گفت: این سند با این هدف طراحی شده که بتواند از لایه…

۱۰ مهر ۱۴۰۴ 0 دیدگاه

امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی انتخاب شد

هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با اکثریت آرا، امیر محمدزاده لاجوردی را به عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب کرد. اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، به عنوان…

۵ مهر ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
انتخابات هیات مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برگزار شد
اساسنامه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

اساسنامه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

بنا به ضرورت هماهنگی و هم­افزایی تولیدکنندگان و ناشران محتواهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در فضای مجازی و با استناد به ردیف ۳ ماده ۵ سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات مصوب جلسه ۳۵ شورای…

۱۶ شهریور ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
مبارزه با انحصار یا ایجاد رانت؟

مبارزه با انحصار یا ایجاد رانت؟

مبارزه با انحصار یا ایجاد رانت؟ علی محمدپور، عضو هیئت‌مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی: سند «سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» که در بهمن‌ماه ۱۴۰۳ توسط شورای‌عالی فضای…

۱۶ شهریور ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اجرای سند تسهیم درآمد محتوا چه تأثیری بر اقتصاد فرهنگ کشور دارد؟+ نمودار

اجرای سند تسهیم درآمد محتوا چه تأثیری بر اقتصاد فرهنگ کشور دارد؟+ نمودار

اجرای سند تسهیم درآمد محتوا چه تأثیری بر اقتصاد فرهنگ کشور دارد؟+ نمودار اجرای سند «سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» فرصتی برای تزریق سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان…

۲۳ مرداد ۱۴۰۴ 0 دیدگاه