صفحه اصلی > فضای مجازی : امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی انتخاب شد

امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی انتخاب شد

هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با اکثریت آرا، امیر محمدزاده لاجوردی را به عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب کرد.

اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، به عنوان نهاد صنفی کلیدی در حوزه زیست بوم محتوای دیجیتال ایران، بر اساس مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند و تمرکز آن بر ساماندهی بازار محتوا در زمینه‌های مختلف چون کتاب دیجیتال، فیلم و سریال، رسانه و بازی‌های دیجیتال و … است. اهداف اصلی این اتحادیه شامل تسهیل فعالیت‌ها در حوزه تولید و نشر محتوا، ارزیابی فرصت‌های کسب‌وکاری و تعامل بین حاکمیت و بخش خصوصی است.

امیر لاجوردی، متخصص مهندسی کامپیوتر با دکترای امنیت شبکه از دانشگاه صنعتی شریف و مسئول آزمایشگاه توسعه پلتفرم‌های بزرگ در دانشگاه علم و صنعت، سابقه‌ای طولانی در حوزه فناوری اطلاعات دارد. وی پیشتر سمت‌هایی همچون قائم‌مقام وزیر ارتباطات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده داشته است. وی معاون بنیاد ایران پیشرفته و نماینده پلتفرم‌های ایتا، بله و ویراستی در اتحادیه است. لاجوردی از خرداد ۱۴۰۴ به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه فعالیت دارد و اکنون با این انتصاب، مسئولیت رهبری این نهاد را بر عهده می‌گیرد.

مقالات مرتبط

اساسنامه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

بنا به ضرورت هماهنگی و هم­افزایی تولیدکنندگان و ناشران محتواهای فرهنگی، هنری…

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

مبارزه با انحصار یا ایجاد رانت؟

مبارزه با انحصار یا ایجاد رانت؟ علی محمدپور، عضو هیئت‌مدیره اتحادیه تولید…

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید