صفحه اصلی > فضای مجازی : نشست تبیین سند سیاست‌های تسهیم درآمد محتوا برگزار شد

نشست تبیین سند سیاست‌های تسهیم درآمد محتوا برگزار شد

نشست تبیین سند سیاست‌های تسهیم درآمد محتوا برگزار شد

نشست تبیین سند سیاست‌های تسهیم درآمد محتوا برگزار شد

مرکز ملی فضای مجازی اولین نشست هم‌اندیشی تبیین «سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» با حضور فعالان و ذی‌نفعان حوزه محتوای دیجیتال را برگزار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی در آستانه ابلاغ سند «سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» و ضرورت تشریح جزئیات آن، نشست هم‌اندیشی با حضور فعالان بخش خصوصی و ذی‌نفعان را برگزار کرد.

در این نشست، حجت‌الاسلام محمد مهدی تجریشی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی، جزئیات سند «سیاست‌ها و الزامات تعرفه گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» را برای فعالان این حوزه تشریح کرده و در خصوص شیوه نامه اجرایی این سند به تبادل نظر و گفت‌وگو با آنها پرداخت.

همچنین حسن میثمی، مدیر کل دفتر توسعه فناوری‌های نوین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده ویژه آن وزارتخانه ضمن حضور در جلسه اظهار داشت که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمام ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت که این مصوبه به شکل مطلوبی اجرایی شود.

در ادامه، فعالان بخش خصوصی ضمن طرح سوالات و رفع ابهامات، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص چگونگی اجرای این سند را مطرح کردند.

گفتنی است در نشست هم‌اندیشی تبیین «سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» مدیران سکوهای محتوایی در بخش خصوصی از جمله هلدینگ صبا ایده (فیلیمو، آپارات)، تلوبیون، نماشا، گپ فیلم، فیلم نت، روبیکا، هلدینگ فراکاو (ورزش سه، آنتن)، نماوا، لنز، هاشور، مایکت، شاد، دیجیتون، ایتا، بله، سروش پلاس، اپرا و … حضور داشتند.

این نشست هم اندیشی، طی هفته آینده نیز با مدیران شرکت‌های مراکز داده و سایر ذی نفعان و ذی ربطان برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط

امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی انتخاب شد

هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با اکثریت…

۵ مهر ۱۴۰۴

اساسنامه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

بنا به ضرورت هماهنگی و هم­افزایی تولیدکنندگان و ناشران محتواهای فرهنگی، هنری…

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید