صفحه اصلی > فضای مجازی : انتخابات هیات مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برگزار شد

انتخابات هیات مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برگزار شد

انتخابات هیات مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برگزار شد

انتخابات هیات مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برگزار شد

مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره موسسه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ به‌صورت برخط برگزار شد و اعضای جدید هیات مدیره در سه گروه پلتفرم‌ها، تولیدکنندگان محتوا و تشکل‌ها انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره موسسه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با حضور گسترده اعضا و به‌صورت برخط روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برگزار شد. این رویداد که با هدف انتخاب اعضای جدید هیات مدیره انجام گرفت، پس از پایان رأی‌گیری، نتایج رسمی آن اعلام شد.
بر اساس دستورالعمل انتخابات، ۴ کرسی به صاحبان پلتفرم‌ها، ۲ کرسی به تولیدکنندگان محتوا و ۱ کرسی به تشکل‌ها و مجامع اختصاص یافت. در گروه پلتفرم‌ها، احمد عطارزاده نیاسر، امیر خوراکیان، امین ملکا و امیر محمدزاده لاجوردی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند. در بخش تولیدکنندگان محتوا، سید یزدان حبیبی و راضیه هاشمی به‌عنوان اعضای اصلی معرفی شدند و در گروه تشکل‌ها و مجامع، علی محمدپور به‌عنوان عضو اصلی برگزیده شد.
همچنین، اعضای علی‌البدل نیز برای هر گروه معرفی شدند. مهدی شاملو و بابک کرباسی در گروه پلتفرم‌ها، سامان مرادحسینی در گروه تولیدکنندگان محتوا و مقداد افروغ در گروه تشکل‌ها و مجامع به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
این انتخابات که با مشارکت فعال اعضای موسسه برگزار شد، نشان‌دهنده پویایی و توسعه ساختارهای تشکیلاتی در حوزه فضای مجازی است. انتظار می‌رود با حضور هیات مدیره جدید، موسسه اتحادیه تولید و نشر محتوا گام‌های مؤثری در جهت بهبود فعالیت‌های تولید محتوا و تقویت پلتفرم‌های دیجیتال بردارد. این تغییرات می‌تواند به تقویت تعاملات بین اعضا و تحقق اهداف موسسه در عرصه دیجیتال کمک کند.
انتخابات اخیر، گامی مهم در راستای تقویت مشارکت اعضا و پیشبرد اهداف موسسه در فضای مجازی محسوب می‌شود و نویدبخش آینده‌ای روشن برای این حوزه است.

مقالات مرتبط

امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی انتخاب شد

هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با اکثریت…

۵ مهر ۱۴۰۴

اساسنامه اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

بنا به ضرورت هماهنگی و هم­افزایی تولیدکنندگان و ناشران محتواهای فرهنگی، هنری…

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید